استاندار ایلام گفت: مشکلی در تأمین کالاهای اساسی شب عید و ماه مبارک رمضان در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۸۵
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا عصر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تأکید بر تشدید نظارت بر بازار و نظارت بر کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان، گفت: نظارت‌ها در بازار در سطح کل شهرستان‌های استان تشدید شود.

 

 بهرام‌نیا با اشاره به طرح فجرانه از مسئولان ذی‌ربط خواست جزئیات و ابعاد این طرح مهم را در رسانه ملی بیان کنند.

 

 استاندار ایلام با اشاره به ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ذخیره کالاهای اساسی شب عید و تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی، میوه و گوشت و مرغ ماه مبارک رمضان امیدوارکننده است که باید در کنار این تمهیدات، نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و پایش قیمت اجناس نیز تشدید شود.

 

وی اظهار کرد: معاونت اقتصادی استانداری ایلام با پشتیبانی اتاق بازرگانی استان و همراهی سایر دستگاه اقتصادی استان، کمیته ویژه مشارکت تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالین اقتصادی را تشکیل دهد و اطلاع‌رسانی لازم را در جامعه هدف حوزه کارآفرینان و فعالین اقتصادی برای حضور حداکثری و مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق‌های رأی در تاریخ ۱۱ اسفند داشته باشند.

 

 بهرام‌نیا تأکید کرد: باتوجه‌به اینکه در حوزه اقتصادی در بخش احیا و ارتقا واحدهای تولیدی اقدامات مثبتی انجام شده و واحدهای اشتغال‌زای زیادی در استان در آستانه افتتاح هستند ضرورت دارد طرح روایت پیشرفت اقتصادی در استان اجرا شود.

 

 وی عنوان کرد: همچنین در ایام شعبانیه با همکاری اتاق اصناف و اداره کل صمت استان در محل واحدهای تولیدی جشن‌های اعیاد شعبانیه به‌صورت مردمی برگزار شود.

 

 استاندار ایلام با اشاره راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها، گفت: تعدادی از غرفه‌های دائمی میدان ارغوان شهر ایلام و سایر شهرهای استان صنایع‌دستی، گردشگری و سوغات استان را عرضه می‌کنند.

 

 نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تردد مسافران نوروزی که قصد دارند از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی از سایر استان‌ها به استان ایلام سفر کنند، به مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد تمهیدات لازم را برای تأمین اتوبوس اتخاذ کند.

 

 وی در پایان گفت: باتوجه‌به اینکه روزانه به طور میانگین ۱۶ هزار زائر از استان تردد دارد و در ایام نوروز هم مسافران و گردشگران زیادی وارد استان می‌شوند ضرورت دارد آرد موردنیاز نانوایی‌ها به‌صورت متوازن توزیع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار