خبرهای داغ:
معلمان و دانش آموزان استان قم با امضای طوماری، حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۵۶
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از معلمان مدارس استان قم و دانش آموزان در اقدامی به همت اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان و تشکل‌های دانش آموزی، طوماری چندین متری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه امضا کردند.

 

در بخش‌هایی از این طومار آمده است:

ما فرهنگیان و دانش آموزان شهر خون و قیام، که شروع استقلال خواهی و مبارزه با ستم و ستمپیشگان را با وقوع انقلاب اسلامی از این شهر مقدس می‌دانیم و باور داریم که به فرموده حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» این انقلاب در سراسر جهان گسترش پیدا خواهد کرد، هم صدا و هم پیمان با مردم مظلوم فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، به خصوص کودکان و دانش آموزان که این ایام در دفاع از مسجد الاقصی به پا خواسته اند اعلام می‌کنیم که:

۱. هماره در دفاع از مسجد الاقصی که قبله اول مسلمانان جهان است آماده خواهیم بود تا با فداکاری و ایثار از هر گونه جسارت و بی حرمتی نسبت به این حریم امن الهی جلوگیری نمائیم.

۲. در راه آرمان‌های آزادی خواهی و استقلال طلبی مردم مظلوم فلسطین اشغالی هم در عرصه دفاع عقلی و هم یاری مظلومین کوشا خواهیم بود.

۳. تا محو کامل رژیم غاصب صهیونیستی، این غده سرطانی که هیچ گونه خیر و صلاحی را برای مسلمانان جهان تحمل ندارد، از پای نخواهیم نشست.

۴. از تمامی هم پیمانان این رژیم موقت که به اهداف شرورانه آن در عالم، مشروعیت بخشیده و حمایت می‌نمایند به ویژه آمریکای سلطه گر و کشور‌های دست نشانده اش در اروپا و آسیا، اعلام انزجار می‌نمائیم؛

در آخر با تکیه بر وعده راستین الهی که فرموده است: «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم» پرچم فتح و پیروزی اسلام را با عمل به فرامین، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» به صاحب اصلی آن یعنی مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» خواهیم سپرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار