خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری میانه:

فراگیری عمومی پدافند غیرعامل، موجب ناکامی دشمن می شود

تبریز- سرپرست فرمانداری میانه در همایش صدها نفری مردم و بسیجیان بمناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: فراگیری عمومی پدافند غیرعامل، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام می‌گذارد.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۵۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرید قشلاقی پدافند غیرعامل را مجموعه‌ای از اقدامات غیرنظامی توسط افراد غیرنظامی توصیف کرد که در برابر تهاجمات نظامی و غیرنظامی دشمن انجام می‌پذیرد.

   وی اظهار داشت: هدف پدافند غیرعامل، آگاهی بخشی به مردم و مسلح کردن آنان برای مقابله با حملات دشمن است و این آموزش عمومی، موجب تحمیل کمترین آسیب به کشور و مردم در شرایط بحرانی می‌شود.

   قشلاقی با بیان اینکه امروز شناخت مردم از مسائل فرهنگی، مورد تاکید پدافند غیرعامل است، افزود: این شناخت و آگاهی، عدم همراهی مردم با فتنه ها در جنگ های رسانه‌ای، فرهنگی‌، هیبریدی و سایبری می‌شود.

   سرپرست فرماندار میانه متذکر شد: دشمن در جنگ هیبریدی گاها در پی عوض کردن فرهنگ، اعتقادات و محاسبات مردم است و تغییر افکار، ذهنیات و باورهای مردم به سمت خواسته‌ها و اهداف دشمن، نتیجه‌اش پیروزی دشمن در این جنگ غیرنظامی است.

   قشلاقی تصریح کرد: هر چه شناخت و آگاهی مردم با ارائه آموزش‌های پدافند غیرعامل بیشتر شود، عملکرد آنها در برابر جنگ رسانه ای و ... دشمن را بهبود بخشیده و مانع عملکرد غیرعقلانی، عجولانه و شتابزده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار