خبرهای داغ:
مسئول سازمان ورزش بسیج گفت: رقابت‌های قهرمانی جودوی پایوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز پنجشنبه در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۸۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

سردار سید فخرالدین پورافضل مسئول سازمان ورزش بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز از آغاز رقابت‌های قهرمانی جودوی پایوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز خبر داد و اظهار داشت: رشته ورزشی جودو، یکی از رشته‌های کاربردی برای نیروهای مسلح است که در رزم پایوارن سپاه کاربردی است و هم به ارتقای آمادگی جسمانی و هم ارتقای مهارت‌هایشان کمک می‌کند.
وی ادامه داد: بر همین اساس مسابقات قهرمانی جودو در تقویم ورزشی پایوران سپاه گنجانده شده و سپاه فجر فارس هم میزبانی رقابت‌های کشوری پایوران را تقبل کرده است.
سردار پورافضل با بیان اینکه برنامه‌های ارتقای ورزشکاران در سطوح مختلف کمربند و هم مربی‌‌گری را در سازمان ورزش بسیج دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: ورزشکارانی که در این رشته از مسابقات شرکت می‌کنند، قهرمانان این دوره از مسابقات، به اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح دعوت می‌شوند و در صورت موفقیت در آن مسابقات، راهی مسابقات بین‌المللی می‌شوند.
مسئول سازمان ورزش بسیج با اشاره به حضور ورزشکارانی از 15 استان کشور در این دوره از مسابقات جودوی قهرمانی پایوران سپاه، افزود: 80 نفر در این دوره از مسابقات در اوزان مختلف، روز پنجشنبه در سالن مجموعه ورزشی فجر سپاه فارس به رقابت می‌پردازند.
وی گفت: تقویم مسابقات قهرمانی پایوران سپاه در اردیبهشت ماه به تمام استان‌ها ابلاغ شده و استان‌ها از خردادماه طبق تقویم، فرصت اجرای مسابقات داخلی بودند تا نفرات برتر را برای اردوی کشوری معرفی کنند.

شیراز، میزبان رقابت‌های قهرمانی جودوی پایوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سردار پورافضل با اشاره به اجرای صددرصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم قهرمانی یاپوران، ادامه داد: بعد از این مسابقات، برگزاری جشنواره ورزشی سربازان به میزبانی مرکز آموزش احمدبن‌موسی(ع) را خواهیم داشت.
برگزاری جشنواره ورزشی خواهران پایور در استان تهران، و برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی در رشته‌های مختلف مثل تکواندو تا پایان بهمن‌‌ماه، از دیگر برنامه‌های تقویم زمان‌‌بندی مسابقات ورزشی قهرمانی بسیج در سطح ملی است که مسئول سازمان ورزش بسیج از آن یاد کرد.
وی در ادامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، با اشاره به اولین سالگرد این حادثه تروریستی، تاکید کرد: در تمام مسابقات قهرمانی، در کنار اجرای مسابقات، برنامه‌های فرهنگی هم پیش‌بینی می‌کنیم و در این دوره هم برای حضور در حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) و زیارت قبور شهدای این حمله تروریستی و ادای احترام به این عزیزان، برنامه‌ریزی شده است.
به گفته وی، تجلیل از خانواده معظم شهدا و همچنین پیشکسوتان، از برنامه‌های همیشگی مسابقات قهرمانی کشوری بسیج در سطح ملی است که در فارس هم اجرا می‌شود.

شیراز، میزبان رقابت‌های قهرمانی جودوی پایوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار