خبرهای داغ:
مهندس دهرویه گفت: راهیان نور راهبرد نظام در زنده نگه داشتن فرهنگ‌ ایثار و شهادت است و ستاد شهرستان ظرفیت کامل خود رابه میدان بیاورد.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۲۳
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

۱۶ کاروان راهیان نور از شهرستان گنبدکاووس به مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مهدی دهرویه فرماندار ویژه شهرستان گنبد در جلسه هماهنگی شهرستانی راهیان نوربا تسلیت شهادت مردم مظلوم غزه در بمبارانهای رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: شهدا و خانواده شهدا حق ویژه ای به گردن ما دارند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها که با کمترین امکانات در مقابل دنیای استکبار از میهن خود بزرگترین دفاع را کردنداز وظایف همه مسئولین است .

وی با بیان اینکه دشمن بنیان خانواده ، نخبگان و جوانان را هدف قرارداده افزود : راهیان نور راهبرد نظام در زنده نگه داشتن فرهنگ‌ ایثار و شهادت است و ستاد شهرستان ظرفیت کامل خود رابه میدان بیاورد.

دهرویه اظهار داشت: اعزام جوانان به مناطق عملیاتی جبهه ها اثر تربیتی بالایی دارد و از آسیبهای اجتماعی در جوانان پیشگیری می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گنبدکاووس نیز در این جلسه بر لزوم همکاری تمام مدیران در اعزام کاروان راهیان نور تاکید کرد و گفت: این کاروانها در دو بخش دانش آموزی و محلات به طور مستمر اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار