خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: رسانه انقلابی همزمان با جنگ سخت رژیم کودک کش در فلسطین و ایجاد فضای شبهه در باورهای ملت ها در جهاد تبیین راه حق و باطل را به جوانان معرفی کنند.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۹۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

شجره طیبه بسیج ، تجمع مدافعان عاشق انقلاب اسلامی است/ بسیجی حقیقتا بهترین مدافع اسلام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبد کاووس در جمع فرماندهان پایگاهها و ائمه جماعات حوزه مقاومت شهری رسالت گفت : شجره طیبه بسیج ، تجمع مدافعان عاشق انقلاب اسلامی است. اگر بسیجی عاشق نباشد در دفاع از مردم در مقابل فتنه انگیزان و خدمت رسانی در سیل و زلزله وبیماری فراگیر جان خود را کف دست نمی گیرد و جانفدا نمی شود.

وی افزود: عشق مولا و صاحب الزمان ارواحنافداه و ولایت فقیه بسیجیان را عاشق خدمت رسانی در همه سنگرها کرده است. این گونه است که بسیجی حقیقتا بهترین مدافع اسلام و انقلاب اسلامی شناخته می شود.

حسینی اظهار داشت: بسیج و سپاه دو نهاد درهم تنیده هستند که با سربازی برای اسلام و ولایت ، خدمتگذار مردم شریف نیز هستند. بسیجی یعنی مغز متفکر و نیروی انقلابی که پیشگام در رفع محرومیت ، سازندگی و امیدآفرینی است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس عنوان کرد: بسیجیان نگذارند دشمنان در جنگ شناختی ذائقه ی نسل نوجوان و جوان را در فضای مجازی تغییر دهند و الگوهای افتخار ، آرمانهای الهی و تاریخ پر افتخارشان را از آنها بگیرند و جلوه دروغین را به نمایش در بیاورند.

وی تصریح کرد: من به جد بر نکته امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر اینکه خدمات گسترده بسیج را هنرمندانه به اطلاع عموم برسانید تاکید دارم. جریانات معاند اخبار دروغ را تولید و به ذهن مخاطب القاء می کنند، حالا چرا بسیجیان نباید در شبکه تشکیلاتی فضای مجازی عملکردجهادی امیدآفرین خود را منعکس کنند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه انقلابی همزمان با جنگ سخت رژیم کودک کش در فلسطین و ایجاد فضای شبهه در باورهای ملت ها در جهاد تبیین راه حق و باطل را به جوانان معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار