خبرهای داغ:
تیم فوتسال بسیج گالیکش به نمایندگی از سپاه نینوا جهت شرکت در مسابقات کشوری به مشهد مقدس اعزام شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۳۳
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

اعزام تیم منتخب فوتسال سپاه نینوا به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛  اعضای تیم فوتسال سپاه نینوا با بدرقه حجت الاسلام رضائی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه و سرهنگ مصطفی لو جانشین ناحیه گالیکش جهت شرکت در مسابقات کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند.

سرهنگ مصطفی لوجانشین سپاه گالیکش در جمع اعضای تیم فوتسال بسیج سپاه نینوا گفت: هدف در ورزش تعالی معنویت و پرورش روحیه ی پهلوانی است و قهرمانی در ذیل این اهداف قرار می گیرد.

 وی افزود: ورزشکاری که در برابر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی مبارزه نمی کند دیگر به قهرمانی و پیروزی فکر نمی کنند و روحیه جوانمردی و پهلوانی را در خود ارتقا می دهند و قهرمان واقعی می باشند.

سرهنگ مصطفی لو خاطر نشان کرد: شهدا ی ما قهرمانان و پهلوانان واقعی بودند و با روحیه فداکاری و از جانگذشتگی خود جهان را متحیر خود ساختند.

وی در پایان تصریح کرد: شما عزیزان به عنوان نماینده بسیج استان گلستان و شهرستان گالیکش به مسابقات کشوری اعزام می شوید، روحیه پهلوانی و جوانمردی را در خود ارتقا دهید تا نماینده شایسته ای برای استان گلستان باشید.

گفتنی است تیم فوتسال سپاه گالیکش قهرمان مسابقات بسیج استان به نمایندگی از سپاه نینوا در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار