خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار باقر رحمانی گفت: امام خمینی قدس سره با شکل دهی انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر صورت مستکبرین و ابرقدرت های جهان زدند و علت دشمنی آنها این است که نتوانستند با این اسلام استکبارستیزی که ابهت پوشالی آنها را خرد کرده بود کنار بیایند.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۰۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

طوفان الاقصی سبب شکست غیرقابل ترمیم رژیم کودک کش شد/ایران اسلامی بعد از 40 سال در لبه تکنولوژی و تولید علم دنیاقرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در اجلاسیه عمومی بسیج شهرستان گنبد کاووس گفت: افراد شاخصی که با هر موضوعی در داخل کشور پیام صادر می کردند و نگران بحران انسانی بودند اگر راست میگویند چرا در قضیه فلسطین سکوت کرده اند.

وی افزود: در مقابل تلاشهای رژیم غاصب صهیونیستی برای برقراری ارتباط و همراهی برخی کشورها در عادی سازی رابطه که شرط بندی بر روی اسب بازنده بود ، طوفان الاقصی سبب شکست غیرقابل ترمیم رژیم کودک کش شد.

رحمانی عنوان کرد: امروز پویایی جبهه مقاومت درس بزرگی هم برای استکبار و هم برای ملتهایی است که در برابر استکبار ایستادگی می کنند. آمدن بایدن به اسرائیل حاوی پیام ضعف اسرائیل به دنیابود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شکل گیری این گفتمان سوم در دنیا شد. امام خمینی قدس سره با شکل دهی انقلاب اسلامی سیلی محکمی بر صورت مستکبرین و ابرقدرت های جهان زدند و علت دشمنی آنها این است که نتوانستند با این اسلام استکبارستیزی که ابهت پوشالی آنها را خرد کرده بود کنار بیایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: طراحی فتنه سالهای اخیر کشور توسط سرویسهای امنیتی اطلاعاتی MI6 تحت این عنوان به تعبیر خودشان اعلام شد که اگر ضربه محکمی به زودی وارد نشود باکارهای زیرساختی و فعالیت شبانه روزی دولت فعلی دوباره جبهه مقاومت قدرتمندانه در کانون توجهات قرارخواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ایرانی که پزشک ، مدیر و صدها نیازمندی خود را از خارج وارد می کرد ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی اکنون در لبه تکنولوژی و تولید علم دنیاقرار گرفته است. لذا دشمنان ما چاره ای نداشتند جز اینکه فتنه هارا به دانشگاه و مدارس راه بکشانند که آن هم با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار