خبرهای داغ:
مسیر ارتباطی شهرک امام خمینی(ره) به شهرک مهدیه باحضور استاندار کرمانشاه و شهردار افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۷۷
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسیر ارتباطی شهرک امام خمینی(ره) به شهرک مهدیه صبح امروز باحضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

این محور به طول یک هزار و 100 متری در غرب شهر کرمانشاه واقع شده و برای آن ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم به ویژه در قسمت‌هایی که نیاز به دسترسی برای ساخت‌وساز و اقدامات بهتر را دارند جزو اولویت‌هاست، گفت: اتصال شهرک مهدیه به شهرک امام علاوه بر اینکه دسترسی  بهتر به اهالی می‌دهد، زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بیشتر به مردم این مناطق است.

وی ادامه داد: هر کار عمرانی در شهر به منظور دسترسی خوب و اثرگذار انجام می‌شود، دسترسی‌های سازمان‌دهی شده در حلقه های اطراف شهر قسمتی از خدمات‌رسانی به مردم در راستای توسعه روند ساخت و ساز و رفاه بیشتر است.

این معبر، شهرک مهدیه را از بن‌بست خارج و برای مردم منطقه دسترسی جدیدی ایجاد کرده همچنین برای خودرو‌هایی که از مسیر سراب نیلوفر وارد شهر کرمانشاه می‌شدند تنها راه ورود به شهر از طریق شهرک دولت‌آباد و در نهایت میدان ایثار بود، اما با این دسترسی جدید خودرو‌ها می‌توانند دسترسی مستقیم به پل ده‌مجنون داشته باشند که از آنجا می‌توانند به میدان آزادگان یا داخل شهر رفت و آمد کنند.

با احداث این معبر جدید، درصد زیادی از بار ترافیکی میدان ایثار کاهش پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار