خبرهای داغ:
دبیر اجرایی قرارگاه کرامت پردیسان گفت: محوری‌ترین بخش گام دوم انقلاب اسلامی، ارتباط بین مردم و مسئولین و پیگیری حل مشکلات آن‌ها است.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۰۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

سرهنگ علی طاعتی دبیر اجرایی قرارگاه کرامت پردیسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: قرارگاه کرامت پردیسان از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده است. پیشینه این قرارگاه به کارگروه‌های تشکیل شده از سوی دفاتر برخی از مدیران محلات و دفتر امام جمعه، در سال‌های گذشته برمی‌گردد که قرارگاه کرامت پردیسان تجمیع شده تمام این کارگروه‌ها است.

دبیر اجرایی قرارگاه کرامت پردیسان هدف از تشکیل این قرارگاه را ایجاد یک حلقه میانی بین مسئولان و مردم دانست و افزود: این قرارگاه ضمن ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های متولی که در موضوعات مختلف دستورالعمل و ابلاغیه دارند، تشکیل شده است و شناسایی، حل مسائل و مشکلات مردم از اولویت های این قرارگاه می‌باشد.

طاعتی با بیان نهادها و دستگاه‌هایی که با این قرارگاه همکاری دارند گفت: نهادهایی نظیر امام جمعه، دادستان ، شهردار، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و همه نمایندگان دستگاه‌های دولتی و خدماتی در پردیسان و دستگاه‌های استانی مانند اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری قم، اداره کل بازرسی و هر بخشی از دستگاه‌های دولتی که می‌بینند ظرفیتی در قرارگاه وجود دارد و می‌تواند به آنها کمک کند با ما همکاری می‌کنند.

معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ضمن تشریح ساختار این قرارگاه اظهار کرد: این قرارگاه متشکل از کارگروه‌های تخصصی مختلف مانند امور بانوان، فرهنگی و هنری، اجتماعی و خدمت رسانی، امر به معروف و تشکل‌ها می‌باشد که هرکدام بر اساس موضوعات فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند.

طاعتی یکی از رویکردهای مهم این قرارگاه را مسئله‌شناسی و حل مشکلات مردم در قالب مطالبه‌گری دانست و اظهار داشت: مردم می‌توانند از طریق سامانه قرارگاه کرامت و صدای پردیسان، مشکلات و مسایل خودشان را با ما در میان بگذارند. 

انتهای پیام/ سمیرا غفوری منش

ارسال نظرات
آخرین اخبار