خبرهای داغ:
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کار فرهنگی جامعه را به تقویت بنیه دینی، معرفتی و اخلاقی نزدیک می‌کند گفت: کانون های مساجد بستر ساز تجلی تقوا در زیست انسانی هستند.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۳۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، ضمن تقدیر از تمام فعالیت‌های صورت گرفته در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اثربخشی فعالیت‌ها را در گرو رضایت الهی دانست و اظهار داشت: کار فرهنگی کاری است که جامعه را به تقویت بنیه دینی، معرفتی و اخلاقی نزدیک می‌سازد؛ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از برجسته‌ترین بسترهای مسیر تجلی تقوا در تمام فرآیندهای زیست انسانی هستند.

سالاری با تأکید بر اینکه اتفاقی که در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌افتد، همان عینیت دعای الهم وفقنا و لا تحب و لا ترضی است، خاطرنشان کرد: اساس رویکردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مسیر کسب رضایت الهی در تمام فرآیندهای فرهنگی و هنری و تجلی فرهنگ دینی از بستر مسجد می‌باشد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متخصصانی که در کانون‌ها فرهنگی و هنری مساجد تربیت می‌شوند، باید از رویه دینی قوی و مستحکمی برخوردار باشند، تصریح کرد: فعالان حوزه فرهنگ دینی باید عاشقانه پای آرمان الهی ایستادگی نمایند؛ امیدواریم روزی شاهد تاسیس شعبه‌ای از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سرزمین فلسطین باشیم.

وی ایجاد و تقویت روحیه همدلی، مهربانی در بستر فرهنگ دینی را از رسالت‌های کنون فرهنگی و هنری مساجد دانست و اذعان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مسلح شدن به ابزار روز بتوانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار