خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان گلستان در محل سایت اداری دانشگاه گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۸۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان معارفه شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان امروز در محل سایت اداری دانشگاه گلستان برگزار شد و طی آن از زحمات علیرضا خواجه شاهکویی مسئول سابق بسیج اساتید استان تجلیل و یحیی مقصودلو به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

گفتنی است: مقصودلو، استاد تمام گروه صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است که از سوابق اجرایی ایشان می توان به معاونت پژوهش و ریاست دانشکده صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، معاونت علمی بسیج اساتید استان گلستان اشاره کرد.

همچنین انتشار ۱۸ کتاب دانشگاهی و بیش از ۲۵۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات ملی و بین‌المللی و سردبیری و عضو هیئت تحریریه مجلات مختلف در زمینه صنایع غذایی و کسب مقام استاد نمونه کشور در سال ۱۴۰۲ از دیگر سوابق علمی این چهره علمی و دانشگاهی است.

این مراسم با حضور مدیران ارشد استانی، نمایندگان دفتر نهاد رهبری، روسای دانشگاه‌های استان، نمایندگان سپاه نینوا و اعضای شورای سیاستگذاری سازمان بسیج اساتید  برگزار شد.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار