خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز در همدان

همدان_مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از عملیات اجرایی رفع و اصلاح ۲۱ نقطه حادثه خیز در محور‌های همدان تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۷۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز در همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری رفع و اصلاح ۵۲ نقطه پرتصادف و دارای تصادف مصوب کمیسیون ایمنی راه‌ها در دستور کار اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۴ نقطه از نقاط پرتصادف و دارای تصادف مصوب استان همدان بطور کامل رفع شده و مابقی آن نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در مراحل پایانی قرار دارد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده ۲۱ نقطه از نقاط حادثه خیز تا پایان سال ۱۴۰۲ رفع و اصلاح خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بنا بر آمار پلیس راه کشور، استان همدان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ رتبه دوم کشور در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، در طرح اربعین با ۴۰درصد کاهش تصادفات نسبت به پارسال رتبه سوم و در طی ۶ ماهه نخست سال رتبه دوم کشور را در کاهش تصادفات و مصدومین به خود اختصاص داده است.

وی گفت: اولویت مجموعه راهداری استان به حداقل رساندن تصادفات و تلفات جاده‌ای می‌باشد چرا که حتی یک مورد تصادف نیز زیاد است.

آهکی تصریح کرد: کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مرهون تلاش‌های جهادی همکاران این مجموعه و مستلزم همکاری همه دستگاه‌های مرتبط و تامین اعتبارات مورد نیاز جهت رفع نقاط حادثه خیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار