خبرهای داغ:
اسکندریان خبر داد

اجرای ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان ملایر

همدان-رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر از اجرای ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۷۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

هاشم اسکندریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در راستای اجرای اهداف پیش بینی شده از ابتدای سال ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت و ۷ کیلومتر ساخت و بهسازی راه روستایی در شهرستان ملایر انجام شده است.

وی با اشاره به تعریض محور قوزان-شریف آباد گفت: عملیات تعریض ۱۲ کیلومتر از این محور در حال اجراست  که ۲ کیلومتر از آن آسفالت ریزی، ۴ کیلومتر زیرسازی و آماده آسفالت ومابقی آن نیز در دست اقدام می باشد

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر تصریح کرد: بمنظور ارتقاء ایمنی محورهای ملایر ۱۰ نقطه پرتصادف و دارای تصادف بطور کامل رفع و ۱۰ نقطه دیگر آشکار سازی و در دست اقدام می باشد، و افزون بر ۲۰۰ کیلومتر شانه سازی،تسطیح و اصلاح شیب شیروانی در راهای شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری نیز افزون بر ۵۰۰ کیلومتر خط کشی بصورت ۳ خطه در محورهای اصلی شهرستان انجام و عملیات تعمیر و راه اندازی ۲۸ کیلومتر سیستم روشنایی موجود در راههای ملایر انجام و در حال بهره برداری است.

اسکندریان در پایان اظهار داشت: ۹۱۰ کیلومتر انواع راه در شهرستان ملایر وجود دارد و برای حفظ و نگهداری از این سرمایه های ملی نیازمند نگاه ویژه مسئولین و اختصاص اعتبارات مورد نیاز هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات