خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

خدمات‌رسانی ۵۰۰ نفر نیرو در طرح راهداری زمستانی همدان

همدان-مدیرکل راهداری استان همدان گفت: در طرح راهداری زمستانی سال جاری بالغ بر ۵۰۰ نفر نیروی راهدار، ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین الات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در ۳۵ راهدارخانه مشغول خدمت رسانی خواهند بود.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۸۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از شروع برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ورود به نیمه دوم سال و آغاز بارش نزولات جوی، باید برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم توسط روسای ادارات شهرستان‌ها برای اقدام به موقع در بحران‌ها و عملیات راهداری زمستانی انجام شود.

وی با اشاره برای اجرای عملیات راهداری زمستانی و برنامه‌ریزی برای تردد ایمن و روان در زمان بارش‌ها گفت: در طرح راهداری زمستانی سال جاری بالغ بر ۵۰۰ نفر نیروی راهدار، ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین الات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در ۳۵ راهدارخانه مشغول خدمت رسانی به هموطنان خواهند بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تصریح کرد: باید اقدامات در بارش‌ها به گونه‌ای باشد تا در سریع‌ترین زمان انسدادهای احتمالی محورهای استان رفع شود و از هم اکنون تجهیزات، ماشین آلات و دیگر اقدامات مورد نیاز شامل اورهال و تعمیر ماشین آلات، تامین شن و نمک ، تجهیز راهدارخانه ها، تامین سوخت و ... باید مورد توجه روسای ادارات راهداری شهرستان‌های تابعه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: استان همدان به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی و زمستان زودرس، برنامه ریزی‌ها و تمهیدات راهداری زمستانی را از ابتدای  مهرماه به طور ویژه در دستور کار این اداره کل قرار می‌گیرد تا در فصل بارندگی‌ها خدمات مطلوبی به کاربران جاده‌ای ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات