خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

آغاز طرح پاکسازی حریم راه‌های استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آغاز طرح پاکسازی حریم راه‌های استان از زباله‌های پلاستیکی و... خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۱۴
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از آغاز طرح پاکسازی حریم راه‌های استان از زباله‌های پلاستیکی و... خبر داد و اظهار کرد: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ‌سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم در حفظ و پاکسازی حریم راه‌های استان همدان باید نقش داشته باشند.

وی افزود: حفظ و پاکسازی حریم راه‌ها جزء وظایف همگانی بوده که با جدیت در حال اجرا است پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی درامنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفاء کند .

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اراده ملی همه مردم در زمینه پاکسازی حریم راه‌ها اظهار کرد: صیانت از حریم راه‌ها به منظور توسعه آتی راه و حفظ این سرمایه ملی، از وظایف ذاتی عموم مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در محورهای ارتباطی همدان، باید حاشیه و حریم راه‌های این استان که پایتخت تاریخ و تمدن کشور است، همواره پاک و زیبا باشد.

آهکی گفت: راهداران پر تلاش این اداره کل بر اساس ماده ۷ آیین نامه حریم راه‌ها مبنی بر ریختن زباله، نخاله، مصالح ساختمانی روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر در راه‌ها و حریم قانونی آنها در داخل و خارج محدوده قانونی شهرها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می‌شود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع است، به انجام وظایف قانونی و سازمانی خود می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات