خبرهای داغ:
سردار بابااحمدی گفت: امروز دشمن در همه زمینه ها با شکست مواجه شده است و جبهه خود را تغییر میدهد که رهبر معظم انقلاب سالها پیش در خصوص تهاجم فرهنگی هشدار داده بودند.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۸۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

امروز دشمن در همه زمینه ها با شکست مواجه شده است/آشفته سازی فضای جامعه از اهداف استکبار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات بسیج مستضعفین در جلسه شورای هماهنگی محلات اسلامی استان گلستان گفت: هماهنگی بین دستگاههای اجرایی استان در برنامه های مساجد و پایگاهها قابل تحسین است.

وی افزود: آنچه در اتفاقات امروز می گذرد این را می رساند که تاکتیک های دشمن متفاوت است و دائم در حال تغییر است و در هر عرصه خود را به نوعی نشان می دهد یه موقع با جنگ هشت ساله، یک موقع با تحریم ها و یک موقع با اغتشاشات.

بابا احمدی اظهار داشت: امروز دشمن در همه زمینه ها با شکست مواجه شده است و جبهه خود را تغییر میدهد که رهبر معظم انقلاب سالها پیش در خصوص تهاجم فرهنگی هشدار داده بودند.

معاون بسیج محلات سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: آنچه امروز دشمن در رسانه ها و فضای مجازی دنبال می کند این است که اولا جوانان ما را از آنچه که گذشتگان آنها انجام داده اند پشیمان کنند و دومین مورد آشفته نشان دادن فضای جامعه است و دیگر حربه دشمن ایجاد نا امیدی نسبت به آینده در بین جوانان و نوجوانان ماست و در این مسیر دانشگاهها و مدارس ما را هدف قرار داده است و مظمئنا دشمن بیکار ننشسته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما باید با سه پرچم جهادی در مقابل حیله دشمن قرار بگیریم و آنها جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است. دشمن با سیاه نمایی به دنبال نا امیدی در بین جامعه است که باید با جهاد تبیین امیدآفرینی را در جامعه تقویت کنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار