خبرهای داغ:
دکتر سیدجلال حسینی گفت: دستاورد بزرگ طوفان الاقصی این است که شکست رژیم صهیونیستی قابل جبران نیست و هرگز به اقتدار قبل نمی تواند برگردد.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۵۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر سیدجلال حسینی معاون سیاسی سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه در مسیر دین بود، مسیر تاریخ را هم عوض کرد.

دکتر حسینی افزود: شرق و غرب به معنای سوسیال دمکراسی و لیبرال دمکراسی، آمریکا و شوروی و اذناب آنها هیچ رقیبی را نمی توانستند ببینند، به همین دلیل مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و برای اولین بار در طول تاریخ 70-80 کشور علیه انقلاب اسلامی ایران بسیج شدند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک قطب بزرگ قدرت دنیا حذف شد و یک قطب دیگر هم روبه افول است. قدرت اقتصادی آمریکا یک سوم شده و از لحاظ قدرت سیاسی- فرهنگی و بین المللی  هم دچار افول شده است.

حسینی تصریح کرد: یک روزی با حرکت یک ناو آمریکایی چند قدرت ساقط می شدند، اما الان ناوهای آمریکا توسط نه ناو بلکه قایق های ایرانی مورد بی توجهی قرار می گیرند و فرار می کنند و خیلی از کشورهای دنیا نیز آمریکا را بعنوان ابرقدرت نمی شناسند.

این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به طوفان الاقصی، اظهار کرد: مبارزان فلسطینی انتفاضه سنگ را در برابر صهیونیست ها آغاز کردند و به همت یک مرد بزرگ بنام حاج قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر انقلاب، دستشان را پر کرد و امروز با طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی دچار پریشانی، استیصال و سردرگمی شده است.

دکتر سیدجلال حسینی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نزدیک شدن به قله ها، گفت: با افول تمدن غرب و مدرنیته، تمدن اسلامی و انقلاب رشد روزافزون یافته و قدم به قدم به اهدافش نزدیک می شود و در نزدیک قله باید شبانه روز تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران بکند؟ گفت: دشمن بین بودن و نبودن انتخاب می کند و هراقدامی هم می کند نشانه ضعف اوست؛ ولی اگر حرکتی کند، هدف ما محقق و نزدیک تر می شود.

کارشناس مسایل سیاسی، مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی  را نیز ناشی از شکست مقابل مبارزان جبهه مقاومت فلسطین دانست و گفت: با تجربیات اندوخته از قبل در غزه و حماس، دشمن  روسیاه خواهد شد.

حسینی، تأکید کرد: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دستاورد بزرگ طوفان الاقصی این است که شکست رژیم صهیونیستی قابل جبران نیست و هرگز به اقتدار قبل نمی تواند برگردد.

وی پیرامون انتخابات پایان سال در کشور نیز اظهار کرد: با تحولات و تفاهم نامه و پیوستن ایران به بریکس و شانگهای و افزایش صادرات نفتی و غیرنفتی، روند بازگشت اعتماد مردم افزایش یافته و پیش بینی می شود با همکاری های مجلس و دولت وضعیت هم بهتر خواهد شد و با افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات هم در سال های آینده جایگاه های اقتصادی بهتری ایران خواهد داشت.

حسینی، در زمینه مسایل فرهنگی نیز گفت: در بحث فرهنگی باید با مطالعه و برنامه ریزی دقیق و در بستر آرام پیش رفت.

وی،  آگاهی مردم جامعه، روایت اول از واقعیات و ارائه سریع مستندات را باعت عدم استقبال مردم از فتنه انگیزی های جدید دشمنان دانست و گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه است و باید ضمن رصد اقدامات دشمن، توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار