خبرهای داغ:
دانش آموزان مدرسه حاج حبیب الله زیرک روز یکشنبه به دنبال پیروزی های جدید جبهه مقاومت فلسطین با نواختن زنگ حمایت از مردم مظلوم این سرزمین، با حضور مدیر محله زینبیه پردیسان فریاد الله اکبر سر دادند.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۳۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دانش آموزان مدرسه حاج حبیب الله زیرک پردیسان قم با اجتماع در حیاط مدرسه ، پیروزی های جدید جبهه مقاومت فلسطین را جشن گرفتند.

دانش آموزان با در دست داشتن پرچم های ایران و تصاویر شهدا ، شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند .

در این مراسم مدیر محله زینبیه پردیسان گفت: این یک اقدام بسیار شجاعانه برای سرکوب اشغالگران است و اشغالگران قدس بدانند که همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرموده است مرگ صهیونیستها نزدیک شده است.

" فاطمه محبوبی" افزود: امروز مسأله فلسطین باید از اهمیت بالایی در بین قشر نوجوان و جوان به عنوان آینده ساز کشور برخوردار باشد چراکه ایران اسلامی به قدرتی بی بدیل در جهان تبدیل شده که با تکیه براین نسل مقاوم و مبارز در حمایت از مظلومان جهان پیش خواهد رفت.

گفتنی است: گروه های مقاومت فلسطین روزهای گذشته در پاسخ به شرارت های رژیم صهیونیستی بیش از پنج هزارموشک و راکت به مراکز نظامی صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین پرتاب کردند که خسارات و تلفات فراوانی به صهیونیست ها وارد شد.

انتهای پیام/ عاطفه حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار