کد خبر: ۹۵۴۵۵۹۵
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، جانشین فرماندهی هنگ مرزی تایباد در این مراسم گفت: هفته فراجا فرصتی است تا از شهدایی که جان خود را تقدیم عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران کردند، یاد کرد.

سرهنگ سلطان میرزایی اظهار کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران حدود ۸ هزار کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور را تحت کنترل و حراست دارد.

وی افزود: حوزه هنگ مرزی تایباد چهار شهرستان تایباد، تربت جام، صالح آباد و خواف و ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان را تحت نظارت و مراقبت دارد. هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد ۱۸۵ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 در ادامه این محفل نظامی امام جمعه شهرستان تایباد بیان کرد: کسانی که به نام حقوق بشر به دنبال استثمار و غارت ملت‌ها هستند و همواره با ایجاد اختلاف بین کشور به دنبال کسب منافع از فروش اسلحه هستند در زمره دجال‌ها قرار دارند.

حجت الاسلام حسین ملکی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل شیطان هستند و همه گروه‌های انحرافی که با نقشه انگلیس از دل اسلام برون آمده فریب کار و دجال هستند.

وی خاطرنشان کرد: افسران رشید قرآن و بانیان امنیت و عزت کشور هیچ زمان از چشم‌امت دور نمی‌شوند و هر لحظه در قلوب ملت بیشتر از قبل جای خواهند گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها