خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه زرین‌دشت در مراسم راه‌اندازی دفتر‌ بسیج رسانه این شهرستان، از خبرنگاران این شهرستان هم تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۱۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

عبدالله مستقیمی در حاشیه اردوی نیم روزه خبرنگاران بسیج رسانه این شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، بر ضرورت تشکیل تیم رسانه‌ای منسجم و قوی برای رفع مشکلات و چالش‌های کنونی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی شهرستان زرین دشت تاکید کرد و گفت: این اتفاق مهم با کار جهادی و خالصانه خبرنگاران و افراد صاحب قلم و رسانه محقق می‌شود.

وی با تاکید بر نقش غیر قابل انکار رسانه در توسعه همه جانبه شهرها و روستاهای این شهرستان بیان کرد: برجسته نمودن نقاط ضعف و قوت توسط اصحاب رسانه به مرتفع شدن‌چالش ها کمک شایانی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت، این شهرستان را دارای پتانسیل‌های رسانه‌ای شایسته عنوان کرد و گفت: متأسفانه از ظرفیت‌های رسانه‌ای این شهرستان به خوبی استفاده نشده و می‌طلبد که مسئولان با نگاهی جدید به اثر گذاری رسانه واقف شوند.

مستقیمی از استقبال فرماندهی سپاه زرین دشت از راه اندازی بسیج رسانه این شهرستان نیز سخن گفت و اظهار کرد: بارها دیده شده که گزارش‌های خبرنگاران زرین دشت در صفحات ملی خبرگزاری‌ها برجسته و باعث گشایش‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف شده که مشاهده این ظرفیت‌ها بر لزوم حمایت همه جانبه خبرنگاران و اصحاب رسانه برای تولیدات اثر گذار رسانه‌ای می‌افزاید.

به گزارش بسیج، در این نشست رسانه‌ای که به همت روابط عمومی سپاه ناحیه زرین دشت در منطقه تنگه رغز (عروس دره‌های ایران) شهرستان داراب برگزار شد، از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان زرین دشت تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار