روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام با صدور اطلاعیه ای با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این هفته را به همه دلاور مردان این نیرو و ملت سلحشور ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۹۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام با صدور اطلاعیه ای با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این هفته را به همه دلاور مردان این نیرو و ملت سلحشور ایران اسلامی تبریک گفت.

در بخشی از اطلاعیه سپاه امام رضا علیه السلام آمده است، نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تولید امنیت و اقتدار ملی است که با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن و جانباز سرافراز در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و ایران اسلامی نقش کم نظیر خود را ایفا کرده است.

در بخش دیگر این اطلاعیه میخوانیم، امروز نیروی انتظامی قهرمان در مقابل حوادث حساس و پیچیده‌ای که دشمنان این ملت ایجاد کرده‌اند،باهمکاری سایر نیروهای مسلح عالمانه و هوشمندانه عکس العمل نشان داده و سربلند بیرون آمده است.

این اطلاعیه می افزاید: نگهبانان خستگی ناپذیر نیروی انتظامی با گام‌های محکم و استوارشان نگذاشته اند در فتنه‌هایی که حاصل سالها برنامه ریزی دشمنان این ملت برای به انحراف کشاندن مسیر انقلاب است، مانعی و مزاحمتی ایجاد شود و به شایستگی مقاومت و ایستادگی کرده است.

در این اطلاعیه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی حافظان نظم و امنیت جامعه، آمده است: بدون تردید پیشرفت و توسعه هر کشوری در گرو ایجاد امنیت و آرامش پایدار است و نیروهای پرتلاش فراجا خالصانه و جهادگرانه با حضور در اقصی نقاط کشور این بستر حیاتی و مهم را برای شتاب گرفتن توسعه ایران اسلامي فراهم کرده‌اند.

سپاه امام رضا علیه در پایان این اطلاعیه با تجلیل از خدمات سنگرداران همیشه بیدار در فراجا این هفته را به ملت بزرگ ایران به ویژه کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک گفته و از خداوند متعال، سعادت و بالندگی این نیروی مردمی را مسألت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار