خبرهای داغ:
شاهرود_معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود هم در این آیین گفت: بیش از ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به شهرستان شاهرود تا به امروز محقق شده است.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۸۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

تحقق ۶۰ درصد مصوبات سفر استاندار به شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در جمع مردم بیارجمند در سفر یک روزه مسئولین استان و شهرستان به این بخش اظهار کرد: بسیاری از مطالبه‌ها و دغدغه‌های مردم نیز در این دیدار‌های چهره به چهره با مدیران کل و ستادی رفع شده است.
او با اشاره به اینکه از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۳۰۰ سفر به روستا‌های شهرستان شاهرود در راستای رفع مشکلات آنان انجام شده است، ابراز کرد: این سفر‌ها به واقع یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه مسئولان استان و شهرستان در جایگاه ملی برای رفع مشکلات مردم مطالبه‌گری می‌کنند، اظهار کرد: در حوزه منطقه‌ای مدیران باید پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های مردم باشند.
به گزارش بسیج در سفر یکروزه استاندار سمنان به بخش بیارجمند، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بیارجمند و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی وی را همراهی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار