خبرهای داغ:
استاندار قم روابط عمومی را یک جایگاه فوق تخصصی در حوزه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین دانست و گفت: قدرت‌های پوشالی جهان با استفاده از تکنیک اقناع‌سازی اهداف خود را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۴۵۰۹۷
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

سید محمدآقامیری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم که با حضور رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد، روابط عمومی را یک جایگاه استراتژیک دانست و اظهار کرد: روابط عمومی یک جایگاه فوق تخصصی در حوزه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی در بین مردم و ناامیدسازی دشمن از رسالت‌های مهم روابط عمومی‌ است، بیان داشت: همه خدمات باید به‌درستی و به‌صورت کامل و همه‌فهم به جامعه منتقل شود.

آقامیری با تاکید بر ضرورت تقویت و تجهیز کیفی روابط عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: تا وقتی‌ که جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی ارتقاء پیدا نکند، و به اداره‌کل تبدیل نشود ،انتظاراتی که از آنها می‌رود به نتیجه نمی‌رسد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید دارای بودجه اختصاصی باشند و برای انجام امور محوله و جهاد تبیین درگیر مشکلات مالی و کمبود اعتبارات نشوند.

آقامیری اظهار داشت: تجهیزات و لوازمی که در بسیاری از روابط عمومی‌ها وجود دارد بسیار ناقص است و جوابگوی انتظارات نیست.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های تخصصی درحوزه روابط عمومی و رسانه، گفت: در کنار ارتقای مهارت تخصصی، باید آموزش‌های در ضمن خدمت برای خبرنگاران و روابط عمومی‌هایی استان بصورت مستمر برگزار شود.

استاندار قم بابیان اینکه قدرت‌های پوشالی جهان با استفاده از تکنیک اقناع‌سازی اهداف خود را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: حوزه خبر و رسانه بسیار مهم است و با استفاده از قدرت رسانه است که امکان جریان سازی و موج‌سواری وجود دارد.

وی با اشاره به‌ضرورت اخذ مصوبه‌ای خاص در خصوص ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در هیات دولت، گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها، پیش‌شرط مقابله جدی با توطئه دشمنان داخلی و خارجی و تحقق اهداف جهاد تبیین است.

آقامیری با اشاره به اهمیت قم در تحولات ملی و بین‌المللی، گفت: امروز دشمنان برنامه و هدف اصلی توطئه‌های خود را بر استان قم متمرکز کرده‌اند، چراکه هر اتفاقی که در قم بیفتد در سطح کشور تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار