به مناسبت هفته وحدت وآغاز سال تحصیلی تعداد ۸۰۰ بسته لوازم،التحریر بین دانش آموزان نیازمندشهرستان خاش توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۱۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج ازخاش،  در گرامی داشت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی به همت بسیج سازندگی و گروههای جهادی و قرارگاه های عملیاتی بیش از۸۰۰ بسته آموزشی شامل کیف و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار، فرمانده سپاه شهرستان خاش افزود: سپاه شهرستان خاش و بسیج سازندگی و قرارگاه های محرومیت زدایی سپاه در ساخت و تجهیز ۲۰ مدرسه در خاش و تفتان مشارکت داشته اند.

وی اظهارداشت: توزیع ۸ هزار بسته معیشتی، ۶۰ تن آرد، ۱۴ هزار پرس غذای گرم، ۲ هزار بسته لوازم التحریر، ۱۴۰۰ جفت کفش، ایجاد ۵ واحد مسکونی ویژه محرومان و ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر و توزیع ۴۷۰ وام خرد از اقدامات مهم سپاه خاش و گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه در این منطقه بوده اند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان نیز اظهار داشت: کار توزیع ۲۲ هزار بسته آموزشی توسط سپاه و قرارگاه های عملیاتی و بسیج سازندگی در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

وی افزود: ایجاد ۱۳۰ واحد آموزشی و نوسازی و بازسازی ۵۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان و مشارکت در ساخت یک هزار واحد مسکونی در چابهار و آبرسانی به ۱۷۵۱ روستای سیستان و بلوچستان و هم اینک نیز اجرای پروژه های آبخیز داری و منابع طبیعی از اقدامات ارزشمند سپاه و بسیج سازندگی سپاه در استان به شمار می روند.

وی بیان کرد: آمادگی داریم در ۹ عرصه مختلف خدمات متنوعی به مردم استان ارایه دهیم و تا هفته بسیج امسال شاهد تنوع خدمات در سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار