استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران با اتکا به خدا پیروز میدان شد، گفت: با وجود تحمل سخت‌ترین شرایط این ملت یک‌لحظه از یاد خدا غافل نشد، امروز نیز پیروزی از آن فلسطینیان است که با اتکا به خداوند در حال مقاومت هستند.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۲۳
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  هم‌زمان با اولین سالگرد شهدای امنیت سیستان و بلوچستان صبح امروز یادواره‌ای با حضور فرمانده سپاه سلمان استان، استاندار و خانواده‌های معظم شهدا در محل حسینیه شهدا زاهدان برگزار شد.

محمد کرمی در یادواره شهدای وحدت و امنیت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهدا با همت، روحیه جهادی، اخلاص و شجاعت در راه رضای خدا پا به میدان گذاشتند، بیان کرد: شهدا از این فضل الهی خوشنود هستند، چون در همه میدان‌هایی که تلاش کردند برای عشق و رسیدن به رضای الهی بوده است.

وی با بیان اینکه شهدا با تمسک به خدای متعال به وظیفه الهی خود عمل کردند و تکریم این قشر وظیفه ماست، افزود: شهادت هنر مردان خداست و این افراد با خداوند معامله کردند و پاداش خود را نیز از او دریافت می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران با اتکا به خدا پیروز شد، تاکید کرد: هشت سال جنگ تحمیلی یک دوران ویژه در عمل به فرمان الهی به شمار می‌رود، رزمندگان با وجود تحمل سخت‌ترین شرایط یک‌لحظه از یاد خدا غافل نشدند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و هنگامی که اراده الهی بر چیزی تعلق می‌گیرد هیچ‌کس نمی‌تواند با آن مقابله کند.

کرمی با اشاره به رخدادهای منطقه اظهار کرد: اسرائیل سال‌ها تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کنند؛ اما با اراده الهی این نسل قوی‌تر از نسل گذشته در میدان است و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

وی ادامه داد: حماس و گروه‌های اسلامی با وحدت بینشان بزرگ‌ترین ضربه را به رژیم غاصب صهیونیستی زدند و این حمایت الهی است که اسرائیل با همه ادعاها در مورد سیستم‌های اطلاعاتی‌اش و با کشیدن دیوار دور خودشان نمی‌تواند از خودشان محافظت کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاقات اخیر جهانی خاطرنشان کرد: شاهد هستیم جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند و بیش از گذشته در میدان هستند و قطعاً آینده از آن اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی‌ها در اوج اقتدار و در حال پیشرفت است، گفت: هنگامی که اراده الهی به هر کاری تعلق گیرد حتی اگر همه قدرت‌های دنیا نیز جمع شوند هیچ کاری از آنها ساخته نخواهد بود.

ارسال نظرات