حجت الاسلام اکبرپور گفت: خانواده شهدا با صبر و بردباری و حمایت از شهدا برای ما الگو و اسوه و صبر هستند و باید قدردان این فداکاری باشیم
کد خبر: ۹۵۴۴۹۲۲
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با هیئت همراه به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با خانواده شهید حسینعلی آهنگر در زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام اکبرپور ضمن گرامیداشت یادونام شهدا از شهدا به عنوان افتخار بزرگ و گنج عظیم ملت ایران نام برد وگفت: شهدا الگوهای شجاعت ایثار و فداکاری هستند.

وی با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا و الگو گیری از زندگی و مسیر شهدا افزود: شهدا با اولین قطره خونی که می‌ریزند در نزد پروردگار ارزش بسیار والا و مقام شفاعت گری دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: خانواده شهدا با صبر و بردباری و حمایت از شهدا برای ما الگو و اسوه و صبر هستند و باید قدردان این فداکاری باشیم.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که الگو گیری از زندگی شهدا با عمل به وصیت نامه شهدا راه گشای کارها در زندگی است تصریح کرد: دشمن باتوجه به شرایط کنونی جامعه با تبلیغات رسانه ای خود سعی در تخریب اذهان نسل جوان را دارد لذا ما با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روحیه شهادت طلبی و جهادی را باید در آنها گسترش و تقویت کنیم.

ارسال نظرات