سرهنگ ملایی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس تعداد 22 هزار بسته لوازم التحریر در سطح استان سیستان و بلوچستان بین دانش آموزان کم برخوردار در حال توزیع است.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۸۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با اشاره به این مطلب که نیروهای بسیجی مخلص و آتش به اختیار در عرصه های مختلف فعالیت داشته و دارند گفت: جهادگران بسیجی همیشه در تمامی عرصه ها به عنوان پیش قرآولان خدمت رسانی به مردم و محرومین در میدان حضور داشته و دارند.

وی افزود: گروه های جهادی در دوران دفاع مقدس اقدامات خوب و تاثیرگذار و ماندگار ایفا کرده اند و جهادگران امروز ،جهادگران امروز راه جهادگران دیروز را ادامه داده و خواهند داد تا با خدمت رسانی خوب خود چون دوران دفاع مقدس کارهای تاثیر گذار و بسیار ارزشمندی را در سظح استان ارائه دهند.

سرهنگ ملایی بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید 235 گروه جهادی  فعالیت های پاییزه خود را از اول مهر ماه  با هدف خدمت رسانی بی منت و حفظ شان و کرامت انسانی با توزیع 22 هزار بسته لوازم التحریر در سظح مدارس سیستان و بلوچستان آغاز کرده اند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان تصریح کرد: توزیع 15 هزار بسته معیشتی، اجرای پروژه های محرومیت زدایی مانند ساخت حمام و سرویسهای بهداشتی، ساخت خانه محروم  و پروزه های زود بازده در استان از دیگر فعالیت های در دست اجرای گروه های جهادی در سطح استان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار