امام‌جمعه شهرستان خواف گفت: وحدت منشأ خیرات و برکات در جامعه اسلامی و سد محکمی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است همان‌طور که ۸ سال جنگ تحمیلی با وحدت اسلامی پیروز شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۷۹۸
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، حجت‌الاسلام ابوالفضل  مظاهری در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: انقلاب اسلامی محصول وحدت در جامعه ایرانی است و تشیع و تسنن کنار هم مأنوس با هم در تشکیل انقلاب اسلامی نقش مؤثری را داشته‌اند.

 

وی افزود: در مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی پیوسته شیعیان و اهل‌سنت، دوشادوش هم در راه انقلاب اسلامی حضور داشتند و جان‌فشانی کرده‌اند.

خطیب جمعه خواف با اشاره به اینکه پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، مربوط به وحدت در جامعه اسلامی است، اظهار کرد: ۱۱ هزار شهید اهل‌سنت نمونه بارزی از این وحدت عملی در جامعه اسلامی ایران است .

مظاهری ادامه داد: وحدت سد محکمی در مقابل فتنه‌ها و تجاوزهای دشمنان بوده و آنان پیوسته به دنبال نفوذ در میان جوامع اسلامی به‌ویژه ایران برای رسیدن به اهداف منفور خودشان هستند و در تمام عرصه‌ها از شیعیان، اهل‌سنت و از اقوام مختلف سیلی‌خورده‌اند و یقین داریم بعدازاین هم پیوستگی و حضورهای میدانی و جهادی مسلمانان، منتج به رسیدن به آن قله‌ی پیشرفت و آبادانی و توسعه در جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت در شهرستان خواف از زمان حضور اسلام در این منطقه وجود داشته، خانواده‌هایی در این منطقه زندگی می‌کنند که متشکل از تشیع و تسنن هستند همین امر نشان‌دهنده تنیدگی جامعه اسلامی در این شهرستان است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار