سردار زهرایی در آیین افتتاح ۴ واحد مسکونی در گناباد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر تخصصی شدن قرارگاه‌های جهادی گفت: قرارگاه شهید غیور اصلی شهرستان گناباد با انسجام دهی ۳۰ گروه جهادی بسیج با بیش از ۷۰۰ جهادگر در همۀ حوزه‌ها و تخصص‌های لازم پای کار جهاد، عمران و آبادی ایران و حتی بلاد اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۱۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
جریان جهادی را به بلاد اسلامی صادر می‌کنیم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گناباد، سردار محمد زهرایی در آیین افتتاح ۴ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی که به همت گروه جهادی شهید غیور اصلی در روستای بیلند گناباد ساخته شده بود با تاکید براینکه قرارگاه‌های جهادی به سمت تخصصی شدن پیش رفته‌اند، اظهار کرد: قرارگاه شهید غیور اصلی گناباد ۴ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی این شهرستان ساخته که نتیجه انسجام ۳۰ گروه جهادی بسیج است و ۷۰۰ جهادگر فعال در همۀ حوزه‌ها و تخصص‌های لازم در این قرارگاه جهادی گرد هم جمع هستند.

جریان جهادی مولود انقلاب اسلامی هستند

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه جریان جهادی مولود انقلاب اسلامی بوده و دشمن به دنبال نابود کردن این گونه جریان‌ها است، ادامه داد: بچه‌های دوران دفاع مقدس با دست خالی چندین برابر کار می‌کردند و بعد از آن نیز در جهاد سازندگی به عنوان یکی از بال‌های انقلاب اقدامات محرومیت زدایی زیادی را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز وارد هر روستایی در کشور شوید شاهد اقدامات جهاد سازندگی مانند آب، برق، حمام و خیلی از اقدامات دیگر خواهید بود، ولی متأسفانه در زمان قبل جهاد سازندگی را با وزارت جهاد کشاورزی ادغام کرد و جهاد کشاورزی هم نتوانست اقدام جهاد سازندگی را انجام دهد.

سردار زهرایی بیان کرد: وظایف جهاد سازندگی در ۲۶ نهاد توزیع شده که امروز دیگر نمی‌توان آن‌ها را پس گرفت پس به دنبال این رفته‌ایم تا جهادسازندگی رویش‌ها و هدایت‌های جدید را انجام دهد و در کنار آن‌ها تربیت جهادگران را آغاز کند.

فعالیت ۵۱ هزار گروه جهادی ثبت شده در کشور

وی ادامه داد: جریان جهادی کشور تبدیل به گروه‌های جهادی شده و امروز ۵۱ هزار گروه جهادی ثبت شده داریم و در همین حدود نیز گروه داریم که پس از یک سال فعالیت برای آن‌ها مجوز صادر خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در مرحله‌ای از کار جهادی قرار داریم که جریان جهادی را به بلاد‌های اسلامی صادر می‌کنیم و به همان میزان که ما در یک کشور کار کنیم آن‌ها نیز کار می‌کنند و برای این موضوع برنامه ۱۰ ساله داریم که هم اکنون در سال سوم آن هستیم.

سردار زهرایی عنوان کرد: تفکر جهادی و کار جهادی در کشور امروز مسیر نجات بخشی است و شاهد بودیم که از دل همین گروه‌های جهادی شهدای امنیت را در فتنه سال گذشته داشتیم که به عنوان مثال شهید آرمان علی وردی و ۷ نفر از همرزمانش عضو و مسئول گروه‌های جهادی بود.

وی در پایان اعلام کرد: سیمان و ایزوگام تمامی پروژه‌های عمرانی که توسط گروه‌های جهادی در دست ساخت را بسیج سازندگی در شهرستان گناباد تأمین خواهد کرد.

گفتنی است، چهار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی گناباد توسط گروه جهادی شهید غیور اصلی در زمینی  ۲۵۰مترمربعی و با ۳۵۰ متر مربع زیربنا با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در روستای بیلند احداث شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار