خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: کسانی که می خواهند شخصیت الهی پیامبر را بشناسند و به موقعیت حقیقی ایشان پی ببرند ،لازمه اول این است که به کتاب آسمانی قرآن کریم رجوع کنند.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۰۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

وجود پیامبر گرامی اسلام(ص) عامل وحدت مسلمانان است/دشمنان می خواهند اسلام از مسیر و هدفش فاصله بگیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گنبدکاووس گفت: پیامبر گرامی اسلام دارای شخصیت الهی و نورانی است که در کلام کسانی که صاحب مقام ومنزلت الهی هستند از علماء ، خطبا ، دانشمندان ، شعرای بزرگ پیامبر عظیم الشان مورد ستایش قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: کسانی که می خواهند شخصیت الهی پیامبر را بشناسند و به موقعیت حقیقی ایشان پی ببرند ،لازمه اول این است که به کتاب آسمانی قرآن کریم رجوع کنند.

ایمانی افزود: پیامبر که در زمان تولد شهادتین را جاری می کند و هاتفی به مادر گرامی ایشان ندا می دهد که فرزند نیکویی بدنیا آورده ای که عالم بشریت به واسطه وجود او از ضلالت نجات پیدا می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: همانطوری که وجود پیامبر گرامی اسلام برای امت اسلام علت وحدت و یکپارچگی بوده است امروز هم گفتار و عمل این اسوه اخلاق وصاحب خلق عظیم برای ما عامل وحدت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد توطئه های فراوان به دنبال این هستند که اسلام از مسیر و هدف اصلی خودش فاصله بگیرد و آن چیزی که نقش عمده ای در عدم نفوذ دشمن در این سیر امت اسلام دارد حفظ وحدت و دامن نزدن به اختلافات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار