خبرهای داغ:

تجمع نوجوانان و جوانان انقلابی در مصلای نماز جمعه شهرستان لالی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی از برگزاری تجمع نوجوانان و جوانان انقلابی در مصلای نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۲۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

به گزار خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، جمع نوجوانان و جوانان انقلابی در مصلای نماز جمعه همزمان با هفته دفاع مقدس با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا گرمسیری و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی سرهنگ فاضلی، مسئول محترم دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه لالی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رجبی، جانشین محترم فرماندهی سرهنگ رضایی، پاسداران، روحانیون، ریاست محترم آموزش و پرورش، مسئول بسیج فرهنگیان، نوجوانان و جوانان انقلابی در شهرستان لالی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین گرمسیری امام جمعه شهرستان لالی در تجمع بزرگ جوانان و نوجوانان دانش آموز نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی اظهار نمود:
خود باوری در جهاد تبین برای جوانان و نوجوانان باید به عنوان یک فرهنگ حاکم شود

ایشان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مردمی بودن دفاع مقدس را از افتخارات دانست و اظهار نمود: نفوذ کلام امام (ره) نیز در ایجاد روحیه و انگیره برای رزمندگان بسیار تاثیرگذار بود که در ادامه جوانان و نوجوانان با وجود همه کمبود‌ها در حوزه تجهیزات دفاعی، مقابل دشمن ایستادند و آنان را به عقب راندند.

ایشان با اشاره به اینکه امروز ثبات امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی باعث شده که استکبار جهانی دیگر جایی در منطقه نداشته باشد، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی بود و مردم، بزرگان و جوانان‌مان همه با عشق و جانفشانی در مسیر انقلاب قرار گرفتند و از انقلاب دفاع کردند.

وی بیان کرد: امروزه هم بایستی با حفظ وحدت و اعتقاد و ایمان در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد و با بصیرت آن‌ها را خنثی کرد، چرا که دشمن با جنگ ترکیبی که به راه انداخته است جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان را هدف قرار داده است. ما وظیفه داریم جهاد تبیین که مهمترین راهبرد برای آگاهی دادن به جوانان و نوجوانان است، آن‌ها را بیدار کنیم و حماسه‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان جامعه انتقال دهیم.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی با هدف از بین بردن اعتقادات جوانان برنامه ریزی‌ها زیادی دارند. پس باید با بصیرت دینی و انقلابی نقشه‌های دشمن را از بین برد.

وی در پایان افزود: خود باوری در جهاد تبیین برای جوانان و نوجوانان باید به عنوان یک فرهنگ حاکم شود، تا با استفاده از این رسالت مهم فرهنگ ما بار دیگر به نسل جدید منتقل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار