خبرهای داغ:
سردار باستان:

توزیع ۲۳ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند خوزستانی/گسترش عدالت آموزشی در قالب پویش همکلاسی مهربان

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی  کشور در مراسم توزیع ۲۳ هزار بسته لوازم التحریر در سراسر استان خوزستان: پویش «همکلاسی مهربان» بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که سعی دارد عدالت آموزشی را گسترش دهد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۲۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان،

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی  کشور در مراسم توزیع ۲۳ هزار بسته لوازم التحریر در سراسر استان خوزستان گفت: این اقدام تحت عنوان پویشی با عنوان «همکلاسی مهربان» در هفته دفاع مقدس راه اندازی شده است.

سردار سرتیپ دوم مجتبی باستان افزود: پویش «همکلاسی مهربان» بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که سعی دارد عدالت آموزشی را گسترش دهد.

وی ادامه داد: بسیج دانش آموزی با کمک برخی دیگر از نهادهای مربوط از جمله آموزش و پرورش قصد دارد که تا ۵۰۰ هزار بسته لوازم التحریر را در سراسر کشور توزیع نماید.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور یادآور شد که اولین ویژگی این لوازم التحریر استفاده از تصاویری است که متناسب با فرهنگی ایرانی هستند؛ دومین ویژگی استفاده از کالای ایرانی است تا دانش آموزان از کودکی بیاموزند که از محصولات ایرانی استفاده نماید.

سردار  باستان همچنین گفت که این لوازم التحریر که شامل ۲۳ هزار بسته در خوزستان است با حفظ کرامت دانش آموزان تحویل داده می شود.

این مقام نظامی در پایان نیز الگوی دفاع مقدس را بی بدیل و بی‌نظیر برای اداره کشور و حتی جهان توصیف کرد، سپس بیان داشت: جوهره اصلی دفاع مقدس، ایمان و امید است و هر جا کار پیش رفت بر همین مبنی بود همانطور که خداوند نیز می‌گوید «شما دین خدا را یاری کنید آنگاه خدا شما را یاری خواهد کرد».

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار