رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: امروز مقاومت ملت ایران تبدیل به جبهه مقاومت در کشورهای یمن و سوریه شده است که در برابر هر ظلمی از سوی دنیای استعماری، مقاومت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۲۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سردار فضل‌الله کفیل رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در برنامه اجتماع جوانان نقش‌آفرین ناحیه مقاومت بسیج ساوه، گفت: امروز هر آنچه داریم از دفاع مقدس است و اگر همه هفته‌ها به نام دفاع مقدس باشد، کم است و هرچه داریم از هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس جنگ نکردیم، بلکه دفاع کردیم چراکه یک جنگ نابرابر بر ما تحمیل شد، جنگی که تنها ۱۹ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت ایران شروع شد و ما در این جنگ دست خالی بودیم، ولی دفاع ما یک فرضیه دینی و کاملاً معنوی بود.

سردار کفیل ضمن تاکید بر لزوم یادگیری درس‌های دفاع مقدس گفت: امروز دفاع مقدس ما در دانشگاه‌های جهان اسلام تدریس می‌شود و هنوز ژنرال‌های آمریکایی مات و مبهوت هستند که چگونه می‌توان هشت سال با دست خالی جنگید و پیروز شد؟

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تصریح کرد: با رهبری امام راحل این جنگ نابرابر را با وجود همه سختی‌ها به فرصت تبدیل کردیم و کشوری که به دلیل نبودن انسجام و آمادگی و با دست خالی مورد هجوم قرار گرفت امروز به عنوان یک الگو جبهه مقاومت در جهان مطرح است.

وی تاکید کرد: اندیشه دفاعی امام(ره) و شخصیت بی‌بدیل و کم نظیر ایشان در دوران دفاع مقدس، راه را برای مردم کشور باز کرد‌.

سردار کفیل ادامه داد: دفاع مقدس در سه کلمه دفاع، مقاومت و پیروزی خلاصه می‌شود و مردم در این چهار دهه خوب دفاع و مقاومت کردند؛ امروز مقاومت ملت ایران تبدیل به جبهه مقاومت در کشورهای یمن و سوریه شده است که در برابر هر ظلمی از سوی دنیای استعماری، مقاومت می‌کنند.

وی افزود: در کشور بیش از ۲۴ هزار شهید دانش‌‌‌آموز داریم که در مسیر حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی و ایران قوی، این شهدا روشنایی بخش و مهم‌ترین الگو برای هویت بخشی دینی و ملی هستند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور بیان کرد: رزم دیروز نظامی بود و اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشور تسلیم دشمن شود اما امروز، عرصه جنگ نرم و شناختی است پاسخ به این جنگ با جهاد تبیین و شیوه نوین با روش اقناعی است.

وی خطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی در مقابل جنگ ترکیبی با محوریت جنگ شناختی مبتنی بر دروغ و نشر اکاذیب با استفاده از ابزار رسانه قرار گرفته و پیروزی در این جنگ نیازمند هوشیاری و بصیرت مردم است، گرچه ملت ایران در سال گذشته دشمن را در این جنگ شکست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار