امام‌جمعه گناباد گفت: تمام افراد جامعه از جمله نسل نوجوان و جوان نیازمند آگاهی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان، شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس هستندباید با جهاد تبیین این فداکاری‌ها در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۰۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

جامعه نیازمند جهاد تبیین در زمینه دفاع مقدس است/ بی‌ارزش کردن اسلام میان جوانان با استفاده از ابزار جنگ نرم توسط دشمن

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان رده‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج  گناباد اظهار کرد: باید طلبه‌ها، معلم‌ها، استادان دانشگاه و همه افرادی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام را برای سایر افراد و از جمله نسل جوان و نوجوان بیان کنند.

وی از بیان مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به‌عنوان بزرگ‌ترین درس برای جامعه یادکرد و ادامه داد: اخلاص و ایمان مستحکم شهدا و ایثارگران زیربنای مهم افتخارات این دوران بود.

امام‌جمعه گناباد بیان کرد: استقلال و حفظ تمامیت ارضی، عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی و کشور ما مدیون رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است و به برکت همین جان‌فشانی‌ها و ایستادگی نیروهای مسلح و بسیج مردمی در مقابل دشمنان متجاوز در دوران جنگ تحمیلی هشت‌ساله، امروز معاندان و استکبار جهانی جرئت تعرض به خاک میهن اسلامی ما را ندارند.

خنثی‌سازی ترفندهای دشمن با ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت

فرماندار گناباد نیز در این دیدار با اشاره به این که ارزش‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به‌خوبی به نسل جدید منتقل نشده است، افزود: همه دست‌اندرکاران مرتبط اعم از سپاه، بسیج، پیش‌کسوتان دوران دفاع مقدس و متولیان فرهنگی و تبلیغات اسلامی وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده دارند.

رضا نصیری مطرح کرد: دشمنان در قالب جنگ نرم و شبیخون فرهنگی تلاش می‌کنند که مسائل ضد ارزشی را در بین نسل جوان و نوجوان رواج دهند و برای خنثی‌سازی ترفندهای فرهنگی معاندان باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یابد و ارزش‌های دفاع مقدس در بین نسل سوم نهادینه و به باور عمومی تبدیل شود.

وی توضیح داد: به برکت افتخارات و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام و شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم و مکتب انسان‌ساز جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در رزمندگان اسلام تأثیرگذار بود و موجب تحول در آنان می‌شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار