خبرهای داغ:
شاهرود_ رنگ مهر و مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان دوره دوم ۱۹ دی شاهرود نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۷۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود و سایر مسئولین حضور داشتند، زنگ مهر و مقاومت توسط امام جمعه شاهرود نواخته شد.
آموزش و پرورش رکن اساسی و پایه ترویج فرهنگ، علم و شخصیت پروری است
شهردار شاهرود در این مراسم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش رکن اساسی و پایه ترویج فرهنگ، علم و شخصیت پروری است، گفت:آموزش و پرورش پایه و اساس علم و دانش و شخصیت سازی در هر جامعه شناخته می‌شود.
محسن احمدی، افزود: هر چند مراکز آموزش عالی تکمیل کننده سطوح علمی و پژوهشی به شمار می‌آید، اما به گفته کارشناسان، شخصیت آینده سازان در سال‌های آغاز زندگی و علم آموزی شکل می‌گیرد.
او با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی یک سرزمین محسوب می‌شود که اگر به خوبی رشد و تعالی یابد، پویایی و شکوفایی آن سرزمین رقم خواهد خورد و هر روز بر میزان سرمایه‌های اجتماعی، اقتصادی، فکری و علمی افزوده می‌شود، ابراز داشت:نتیجه برخورداری از یک جامعه فعال و پویا، فتح قله‌های رشدو ترقی و سرعت عمل در دستیابی به فناوری و دانش علمی برای بهزیستن است.
شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش رکن اساسی و پایه ترویج فرهنگ، علم و شخصیت پروری است، اظهار داشت: هر چند قاطبه جمعیت هدف این دستگاه آموزشی کودکان و نوجوانی هستند که هنوز سرد و گرم روزگار را به خوبی تجربه نکرده، اما شخصیت آنان در این همین دوران تحصیلی شکل می‌گیرد.
در حاشیه این مراسم، مسئولان از نمایشگاه دفاع مقدس بازدید نموده و از دانش آموزان افتخارآفرین شهرستان در مسابقات علمی و معارفی و دانش آموزان اجراکننده بخش‌های مختلف جشن بازگشایی نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار