خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی گفت: با اتمام ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ، فعالیت قرارگاه بر دو دهستان مورد تعهد دیگر خود در کرند گنبدکاووس و زرین گل علی آبادکتول متمرکز خواهد شد تا خدمت رسانی به مردم آن مناطق نیز انجام گیرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۵۳
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

نوکری مردم عین پاسداری از انقلاب است / ۲۰۰ میلیارد ریال بابت ۴۱۵ پروژه در مراوه تپه طی ۵ سال هزینه کردیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در آیین افتتاحیه پروژه آبرسانی روستای چرله مراوه تپه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره انقلاب اسلامی است یک حکومت مردم سالار دینی با تکیه بر تعالیم مکتب وحی است لذا در این حکمرانی مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنها افتخار ماست و ما در سپاه معتقدیم خدمت به مردم عین پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا از پنج سال پیش متعهد شد خدمت رسانی به مردم شهرستان مراوه تپه را در عرصه های مختلف آغاز کند که امروز بعد از گذشت ۵ سال ۴۱۵ پروژه و طرح در عرصه های عمرانی ، تربیتی ، فرهنگی ، اشتغالزایی و بهداشت و سلامت انجام گرفته است.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: با اتمام ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ، فعالیت قرارگاه بر دو دهستان مورد تعهد دیگر خود در کرند گنبدکاووس و زرین گل علی آبادکتول متمرکز خواهد شد تا خدمت رسانی به مردم آن مناطق نیز انجام گیرد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستاس چرله طی ۴۵ روز با کار جهادی و همت جهادگران قرارگاه با هزینه ۱/۵ میلیارد تومن انجام گرفت تا تنش آبی این روستا مرتفع شده و مردم از شبکه آب پایدار بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار