مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز بعد از 43 سال همه متجاوزان و حامیان آنها به گور سپرده شدند و ایران اسلامی از میان همۀ مشکلات و حوادث و سختی‌ها سرفراز سر بیرون آمده است.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۰۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر قاسم آباد و نمایشگاه دفاع مقدس شهر سلامی خواف اظهار کرد: امروز یکی از قدرت های نو ظهور جهان، ایران اسلامی است  و بسیاری از تلاش ها در منطقه و سطح بین الملل  بدون نقش آفرینی  نظام مقدس جمهوری اسلامی بی نتیجه میماند و بی اثر می‌شود.

وی این جایگاه و منزلت را محصول از خود گذشتگی ها و رشادت های شهدا دانست و بیان کرد:  امروز ما سر مزار دو شهید گلگون کفن گمنام در زمین  و  پر آوازه در آسمان ها هستیم و این شهدا سندهای افتخار، عزت و پیروزی و سربلندی ما هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: امروز بعد از 43 سال همه متجاوزان و حامیان آنها به گور سپرده شدند و این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از میان همه‌ی مشکلات و حوادث و سختی‌ها سرفراز سر بیرون آورد.

وی اذعان داشت: دشمنان قسم خورده و هم پیمانان آنان که آمده بودند تا بنیان انقلاب را براندازند اما امروز خداروشکر هم نفوذ و اقتدار این نظام را در مقیاس ملی و منطقه ای و بین المللی می‌بینند و هیچ ناچارند که  سکوت کنند و تحمل نمایند.

یوسفعلیزاده خاطرنشان کرد: تا روزی که مردم کشور عزیزمان آماده ایثار و از خودگذشتگی باشند در راه آرمان ها و ارزش ها، قطعا پیروزی ها ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها