مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل جوان با زبان هنر تاثیر بیشتری دارد، گفت: برنامه ها و جشنواره های فرهنگی هنری شاخصی در کانون های بسیج هنرمندان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حال اجراست.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۰۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

علی اصغر رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در مشهد، با اشاره برنامه های هنرمندانه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت کانون های بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی اظهار کرد: دفاع مقدس، ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت مداری، مقاومت، ایثار و روحیه خودباوری ملی و دینی با حفظ و نشر ارزش های والا را به ما نشان می دهد.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان به ویژه نسل جوان با استفاده از ابزارهای هنری و هنرمندانه می تواند تاثیرات خوبی داشته باشد و برنامه ریزی برای جذب حداکثری نیروهای جوان هنرمند در هفته دفاع در کانون های شهرستان ها همواره مد نظر است، تصریح کرد: برای این هفته در سازمان بسیح هنرمندان برنامه ها و جشنواره های فرهنگی هنری شاخصی در حال اجراست.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، اجرای چهار جشنواره سراسری بسیج، در سال جاری از جمله جشنواره فیلم کوتاه، تئاتر شعرو ادبیات داستانی، که جمع آوری آثار و مرحله استانی این جشنواره‌ها در ایام هفته دفاع برگزار و علاوه بر آن، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ماه نیز اجرا می‌شود.

وی در ادامه این گفتگو به سلسله برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌های شهرستان ها اشاره نمود و اضافه کرد: در کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های این استان هم به فراخور توانمندی و ظرفیت هنرمندان در طول هفته‌ی دفاع مقدس برنامه های فرهنگی هنری متنوعی از جمله شب شعر و خاطره دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه های عکس، تجلیل از خانواده شهدای هنرمند و ... اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها