خبرهای داغ:
به همت معاونت آموزش سپاه استان قم با همکاری سازمان بنیاد شهید استان قم، یادواره شهید گمنام عملیات کربلا ۵ پادگان ۱۹دی استان قم با حضور معاون سیاسی استاندارقم و دیگر مسئولان استانی بر سر مزارشهیدگمنام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۰۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این یادواره به همت معاونت آموزش سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم و با همکاری سازمان بنیاد شهید قم با حضور احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی استاندار قم و دیگر مسئولان استانی بر سر مزار شهید گمنام برگزار شد.

احمد حاجی‌زاده با بیان اینکه دلیل عمده مشکلات کشور، غفلت از سیره و فرهنگ شهدا است بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید داشته‌اند که نباید یاد، خاطره و فرهنگ شهدا در جامعه به فراموشی سپرده شود.

معاون سیاسی استاندار قم با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و ابزارهای هنری به روز برای معرفی شهدا به جامعه استفاده شود گفت: استان قم باید با نصب نمادها و تصاویر شهدا در سرتاسر قم به منظور معرفی شهدا به جامعه مزین شود.

یادواره شهید گمنام عملیات کربلا ۵ پادگان ۱۹ دی استان قم برگزار شد

در ادامه این یادواره، عبدالرضا آقاجانی معاون آموزش سپاه استان قم اخلاص و چهره خودباوری رزمندگان و شهیدان را از مهم ترین ویژگی‌ آنها دانست و اظهار داشت: شهیدان با شجاعت و استقامت کار خود را انجام می دادند. رزمندگان یک چهره بیشتر نداشتند و آن چهره خودباوری بود، در حقیقت خودباوری باعث پیروزی و فتوحات آنان شد.

وی یادآور شد: امروز استقامت از آن کسانی است که پای جنگ عقیده خود ایستاده‌اند و هیچگاه اسیر جنگ شناختی دشمن نمی‌شوند.

یادواره شهید گمنام عملیات کربلا ۵ پادگان ۱۹ دی استان قم برگزار شد

معاون آموزش سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) ضمن عرض تبریک آغاز هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار ارزشمند برای گرامیداشت مجاهدت‌ها و ایثار کسانی است که دانش آموخته مکتب آزادگی سید و سالار شهیدان هستند.

انتهای پیام/ سید علی یوسفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار