خبرهای داغ:
مسابقات قهرمانی کشور پرشین کیوکوشین کای کان کاراته طی دو روز در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۱۵۰۰ کاراته کا از ۱۵ استان کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۶۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، کانچو احمد مبارکی رئیس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته گفت: دومین دوره از مسابقات قهرمانی کشور پرشین کیوکوشین کای کان کاراته به میزبانی شیراز در اوزان مختلف و ۲ بخش مبارزه (کومیته) و کاتا(حرکات نمایشی) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این رقابتها در تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر شیراز با حضور ۱۵۰۰ کاراته کا از ۱۵ استان کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار شد.
این قهرمان رزمی جهان افزود: در بخش کاتا بانوان استان فارس موفق به کسب مقام نخست گردید و استانهای سمنان و تهران حائز رتبه های دوم و سوم شدند.
کانچو مبارکی با بیان ایکه در بخش کومجموعه ورزشی شهید دستغیبمیته بانوان نیز استانهای فارس، تهران و سمنان رده های اول تا سوم را کسب کردند افزود: افتخار داریم ورزشی را بی پی ریزی و دنبال می کنیم که روح آن با احترام و اخلاق عجین شده است.

رئیس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته در انتها اضافه کرد: در قسمت آقایان این مسابقات نیز در هر دو بخش کومیته و کاتا استانهای فارس، سمنان و بوشهر حائز مقام های اول تا سوم شدند.
لازم به ذکر است سبک پرشین کیوکوشین کای کان کاراته تنها سبک ورزش های رزمی ایران است که به ثبت جهانی رسیده و در کشورهای مختلف نیز دارای نماینده می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار