خبرهای داغ:
سازمان بسیج رسانه قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:عنوان مقاومت و ما میتوانیم عنوان یک راهبرد برای ایران اسلامی بافرماندهی جوانان جهادی و بسیجی تجربه شد و به‌ یک الگو باعث تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی شد‌.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۱۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قم به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

«اینکه تصور بشود که هنر دفاع مقدس در جامعه ما مخاطب و طالب ندارد، خطای بزرگی است و از اشتباهات فاحش است اگر کسی این را خیال کند. حقیقاً پرمشتری ترین آثار هنری بعد از انقلاب در زمینه‌های مختلف، آن آثار هنری است که مربوط به دفاع مقدس بود؛ چه در زمینه فیلم و سینما، چه در زمینه کتاب، خاطره و داستان.» مقام معظم رهبری ۱۳۸۸/۰۶/۲۴

هشت سال دفاع مقدس فرصتی است تا مفاهیم جهاد و مقاومت و حماسه‌های جاودان جوانان غیور ایران اسلامی که برگرفته از نهضت عاشورای حسینی به رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) است به جامعه معرفی بشود.

جنگ تحمیلی هشت ساله حزب بعث عراق که از حمایت همه جانبه استکبار جهانی برخوردار بود، فشارهای اقتصادی و هزینه‌های اجتماعی به کشورمان وارد کرد ولی برکات عظیمی به همراه داشت. در این برهه عنوان «مقاومت» و «ما میتوانیم» به عنوان یک راهبرد برای ایران اسلامی با فرماندهی جوانان جهادی و بسیجی تجربه شد و امروزه نیز به عنوان یک الگو باعث تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی شد.

سازمان بسیج رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل وشهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس با اعتقاد راسخ به تاثیر گذار بودن پیام شهدا برای نسل جوان امروزی، ترویج روحیه مقاومت را ضامن بیداری نسل‌های آینده دانسته و تبیین عالمانه و دقیق ارزش‌های دفاع مقدس را نیاز دائمی جوانان و کشور می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار