خبرهای داغ:

شعار «ما می‌توانیم» در دفاع مقدس تحقق عینی پیدا کرد

تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: شعار «ما می‌توانیم» در طول هشت سال دفاع مقدس تحقق عینی پیدا کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۰۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در جمع مردم مراغه افزود: علت شروع جنگ تحمیلی علیه کشور چیزی جز ماهیت انقلاب اسلامی که بر پایه اسلام ناب محمدی شکل گرفته است چیز دیگری نبود.

وی ادامه داد: امام راحل وجدان ها و فطرت های پاک ملت را بیدار کرد و با ایجاد اتحاد و یکپارچگی در بین مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و دست استکبار جهانی را از جای جای کشور کوتاه کرد.
دبیر ستاد دفاع مقدس مراغه خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی با هدف سرنگونی انقلاب نوپای مردم ایران از سوی قدرت های استکباری به راه افتاد و دشمن تمام تلاش خود را کرد که انقلاب را ساقط کند.
حیدری اضافه کرد: از معجزات دفاع مقدس اتکا به شعار ما می‌توانیم بود ، جوانانی که هیچ تجربه ای از جنگ و نظامی گری نداشتند طرح ها و عملیات هایی طراحی کردند که کل دنیا انگشت به دهان ماندند.
حیدری اضافه کرد: وحدت و همدلی همه جانبه تمامی آحاد و قومیت های مختلف کشور در طول دفاع مقدس و آمیخته شدن خون آنان با یکدیگر نهال نوپای انقلاب را مستحکم کرد و دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک این مروز و بوم را به تاراج ببرد.
وی یادآور شد: دفاع مقدس با تمامی ضربه هایی که به کشور زد دست آورد های بزرگی داشت که مهمترین آن جسارتی است که حتی امروز هم وجود دارد و نیروهای مسلح ما بدون ترس در مقابل قدرت های دنیا ایستادگی می کنند.
فرمانده سپاه مراغه در پایان گفت: اخلاص، ایثار، شجاعت، پرهیز از محافظه کاری و تبعیت از ولایت و وحدت و همدلی نکات کلیدی دفاع مقدس هستند که متأسفانه حلقه مفقوده شرایط امروز به حساب می آیند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار