خبرهای داغ:
ترکاشوند در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه توسط بسیج ادارات استان همدان طی هفته دفاع مقدس

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۳۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

امیر ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی توسط بسیج ادارات و کارمندان استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: از مهمترین برنامه‌های این سازمان و پایگاه‌های بسیج ادارات سراسر استان می‌توان به برگزاری میز خدمت جهادی در مصلی‌های نماز جمعه، مساجد محلات به ویژه حاشیه شهرها و کمتر برخوردار و همچنین در روستاها اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: یکی دیگر از ویژه برنامه‌های این سازمان برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند با حضور ۳۲تیم از پایگاه‌های بسیج ادارات کل به بهانه گرامیداشت دومین کنگره شهدای استان است که از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بوده و اختتامیه آن در هفته دفاع برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیز از دیگر برنامه‌های شاخص است که در این رزمایش حدود ۴۰ عدد یخچال فریزر توسط ادارات و خیرین برای خانواده‌های نیازمند و جهیزیه دختران نیازمند تهیه می‌شود.

ترکاشوند ابراز کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی تبیینی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اردوهای راهیان پیشرفت خانواده‌های کارمندان، یادواره‌های شهدا، مراسمات مذهبی ادارات، خاطره‌گویی کارمندان رزمنده در ادارات و برنامه‌های متعدد دیگر از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های بسیج ادارات در سراسر استان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار