خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ۱۷ واحد مسکونی محرومین در تویسرکان/ توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: عملیات اجرایی ۱۷ واحد مسکونی محرومین نیز با استفاده از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در شهرستان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۷۴
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

سرهنگ طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه برگزاری رزمایش اهدا بسته‌های لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان تویسرکان توسط سپاه اظهار کرد: به همت ۱۳۵ گروه جهادی بسیجی در سطح شهرستان تویسرکان در قالب رزمایش ۷۴۰ بسته لوازم التحریر تهیه شد.

وی افزود: برای خرید هربسته  لوازم التحریر ۵۰۰ هزار تومان و برای خرید کیف حدود ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع اعتباری بالغ بر ۷۳۰ میلیون تومان هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه بسته‌های تهیه شده در حاشیه شهر تویسرکان و روستا‌ها توزیع می‌شود، گفت: از ابتدا سال جاری تاکنون در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ۵ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تهیه و بین افراد نیازمند شهرستان توزیع شد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی ۱۷ واحد مسکونی محرومین نیز با استفاده از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در شهرستان آغاز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار