خبرهای داغ:
توسط اهالی رسانه استان همدان صورت گرفت

توزیع ۱۲۵ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت همدانی

همدان-۱۲۵ بسته نوشت‌افزار در طرح پویش «مهر و ماه» توسط اهالی رسانه استان همدان بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت همدانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۴۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به همت هیات زینبیون (فعالان رسانه‌ای استان همدان) ۱۲۵ بسته نوشت‌افزار در طرح پویش «مهر و ماه» و در راستای کمک‌های مومنانه بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم توزیع شد.

این بسته‌ها شامل کیف کوله‌ای، چهار جلد دفتر، یک جلد دفتر نقاشی، یک جلد دفتر انگلیسی، ۵ قراص خودکار در سه رنگ، ۵ عدد مداد در دو رنگ، یک جعبه مداد رنگی، جامدادی، پاک‌کن، تراش، خط‌کش، مسواک، خمیردندان و.... به ارزش تقریبی هر بسته یک میلیون تومان بود.

گفتنی است؛ هیات زینبیون(فعالان رسانه‌ای استان همدان) متشکل از افراد فعال رسانه‌های استان است که در طول سال علاوه بر فعالیت‌های مذهبی به مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و خیریه‌ نیز توجه ویژه‌ای دارند.

از جمله برنامه‌های شاخص هیات در سال‌جاری می‌توان به برگزاری مجلس سخنرانی و روضه شب سوم شهادت امام حسین(ع) و ذکر مصیبت حضرت زینب(س)، مراسم تعزیه‌خوانی به مدت سه‌ شب در باغ نظری همدان، توزیع سبد حمایتی کالا بین خانواده‌های کم‌بضاعت در شب سال نو، توزیع نان رایگان در مناطق کم‌برخوردار استان در نیمه ماه رمضان، ذبح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند و مراسم جشن روز دختر در یکی از مدارس روستاهای محروم اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار