خبرهای داغ:
ترکاشوند در گفتگو با بسیج:

تیم‌‌های پیروز مرحله دوم مسابقات فوتسال«جام شهدای کارمند» مشخص شد

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان با بیان اینکه تیم‌‌های پیروز مرحله دوم مسابقات فوتسال«جام شهدای کارمند» مشخص شد، گفت: تیم‌های برنده به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۹۱
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

امیر ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدات از پایان مرحله اول بازی‌های فوتسال پایگاه‌های بسیج (ادارات کل) استان همدان خبر داد و اظهار کرد: ادامه بازی‌ها در مرحله دوم روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه برگزار شد.

وی افزود: ۱۶ تیم راه یافته از ادارات کل و سازمان‌ها و بانک‌ها به مرحله دوم باهم به رقابت پرداخته و به مرحله سوم این مسابقات راه یافتند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان با اشاره به بازی‌ها و نتایج مرحله دوم این مسابقات عنوان کرد: بازی اول بین تیم‌های بنیاد مسکن و اداره پست استان، با پیروزی بنیاد مسکن، بازی دوم بین تیم‌های اداره کل آبفا و اداره کل دارایی استان با پیروزی آبفا و بازی سوم بین تیم‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای و اداره کل راهداری استان با پیروزی راهداری بود.

وی ادامه داد: در بازی چهارم نیز که بین تیم‌های شرکت گاز و دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد، شرکت گاز استان به پیروزی رسید و بازی پنجم بین تیم‌های اداره کل راه و شهرسازی و زیر ساخت مخابرات استان همدان، تیم راه و شهرسازی صعود کرد.

ترکاشوند با اشاره به برگزاری بازی ششم بین تیم‌های اداره کل گمرک و هلال احمر استان همدان با پیروزی گمرک، گفت: بازی هفتم نیز بین تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان و بانک سپه با پیروزی ورزش و جوانان و بازی هشتم بین تیم‌های اداره کل کار و تعاون اجتماعی و اداره کل منابع طبیعی با پیروزی اداره کل کار و تعاون استان همدان به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های برنده به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و قرار است امروز، (دوشنبه ۲۷ شهریور) باهم به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار