خبرهای داغ:
ترکاشوند در گفتگو با بسیج:

مرحله اول بازی‌های فوتسال جام شهدای کارمند استان همدان به پایان رسید

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: مرحله اول بازی‌های فوتسال «جام شهدای کارمند»، ۴۷۰ شهید کارمند استان همدان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۴۵
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

امیر ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال «جام شهدای کارمند»، ۴۷۰ شهید کارمند استان همدان اظهار کرد: مرحله اول بازی‌های فوتسال پایگاه‌های بسیج (ادارات کل) استان همدان به پایان رسید.

وی افزود: در این بازی‌ها که در راستای گرامیداشت دومین کنگره شهدای استان در روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه برگزار شد، ۳۲ تیم از ادارات کل و سازمان‌ها و بانک‌ها حضور داشتند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان تصریح کرد: این مسابقات با ۱۶ بازی به صورت تک حذفی، مرحله اول خود را پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: بازی اول بین تیم‌های بانک ملی و بنیاد مسکن استان همدان که با پیروزی بنیاد مسکن به پایان رسید و در بازی دوم تیم‌های اداره پست و شرکت آب منطقه‌ای استان به رقابت پرداختند که تیم اداره پست پیروز شد.

ترکاشوند با اشاره به بازی سوم بین تیم‌های اداره اقتصاد و دارایی استان و شرکت منطقه ۷ انتقال گاز با پیروزی منطقه ۷ گاز همدان گفت: بازی چهارم بین تیم‌های هواشناسی استان و آبفا استان با پیروزی آبفا، بازی پنجم بین تیم‌های فنی و حرفه‌ای و تعزیرات استان با پیروزی فنی و حرفه‌ای، بازی ششم بین تیم‌های فرودگاه همدان و شرکت گاز استان با پیروزی شرکت گاز و بازی هفتم بین تیم‌های دانشگاه صنعتی و صدا و سیمای همدان با پیروزی دانشگاه بود.

وی افزود: همچنین بازی هشتم بین تیم‌های راه و شهرسازی و فروشگاه اتکا همدان با پیروزی راه و شهرسازی، بازی نهم بین تیم‌های بانک توسعه تعاون و شرکت زیر ساخت مخابرات استان با پیروزی شرکت زیرساخت، بازی دهم بین تیم‌های بنیاد شهید و گمرک استان با پیروزی گمرک و بازی یازدهم بین تیم‌های بانک کشاورزی و هلال احمر با پیروزی هلال احمر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان عنوان کرد: بازی دوازدهم بین تیم‌های بانک صادرات با بانک سپه استان با پیروزی بانک سپه، بازی سیزدهم بین تیم‌های شرکت پخش نفت و اداره کل ورزش و جوانان استان با پیروزی ورزش و جوانان، بازی چهاردهم بین تیم‌های اداره فرهنگ و ارشاد و منابع طبیعی استان با پیروزی منابع طبیعی، بازی پانزدهم بین تیم‌های اداره تعاون و کار و اداره اوقاف استان با پیروزی اداره تعاون و کار و بازی شانزدهم نیز بین تیم‌های راهداری و پزشکی قانونی استان با پیروزی راهداری به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های برنده به مرحله بعد صعود کرده و قرار است در روز سه شنبه ۲۱ شهریور باهم به رقابت بپردازند.

ترکاشوند افزود: به علت ایام پایانی ماه صفر و شهادت پیامبر (ص) و امام حسن (ع) و امام رضا (ع) ادامه بازی‌ها بعد از ماه صفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار