آیت الله شعبانی:

دشمنان توان مقابله با ملت متحد و قدرتمند کشورمان را ندارند

همدان-امام جمعه همدان گفت:دشمنان توان مقابله با ملت متحد وقدرتمند کشورمان را ندارند چراکه به خوبی می‌دانند باوجود اختلاف سلیقه‌ها وگلایه مندی از مشکلات اقتصادی، ملت ایران همچنان پای ارزش های اسلامی ایستاده اند.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۴۲
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: امروزه هدف دشمن تجزیه خاورمیانه با محوریت کشورمان است که هوشیاری مردم و تدبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع از این توطئه شوم شده است.

وی افزود: دشمنان در ۲۰۰ سال گذشته همواره درصدد تجزیه ایران بزرگ بودند و ۳.۵ میلیون کیلومتر مربع از خاک این کشور را تجزیه کردند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: آن‌ها پس از پیروزی انقلاب، طرح خاورمیانه بزرگ را مطرح کردند و سعی در تجزیه کشورمان داشتند اما همراه شدن مردم با امام راحل مانع از این اقدام شد.

وی ادامه داد: دشمنان امروزه در راستای تجزیه کشورمان برنامه‌ریزی می‌کنند که نمونه بارز آن تحریم‌های اقتصادی است.

شعبانی افزود: هر فردی که دغدغه ایران و نه فقط جمهوری اسلامی را دارد، باید در مقابل دشمنان این خاک و بوم ایستادگی کند چرا که مشکل آن‌ها تنها جمهوری اسلامی و اسلام نیست، بلکه بنای تجزیه طلبی همه منطقه خاورمیانه را دارند تا قدرت‌های کوچک را ایجاد کرده و تحت استعمار خود درآورند.

وی بیان کرد: دشمنان توان مقابله با ملت متحد و قدرتمند کشورمان را ندارند چرا که به خوبی می‌دانند با وجود اختلاف سلیقه‌ها و گلایه مندی از مشکلات اقتصادی، ملت ایران همچنان پای ارزش های اسلامی ایستاده اند.

امام جمعه همدان اظهار داشت: هم اکنون دشمنان از اینکه منابع ارزی و پولی کشورمان در جهان آزاد شده و در حال انتقال است، عصبانی هستند و اگر بنا بر دغدغه ملت را دارند، چرا این رفتار را می‌کنند.

وی افزود: دشمنان هر لحظه برای تشدید تحریم‌ها نامه نگاری می‌کنند و مانع از ورود دارو به کشورمان می‌شوند اما مردم از جریان حق علیه باطل به خوبی آگاه هستند.

شعبانی اضافه کرد: کشورهای غربی با کرامت زن به معنای واقعی و نیز تامین خواسته‌های مقبول زنان مخالف هستند و می‌کوشند زنان را تبدیل به کالایی در دست هوسرانان کنند، در واژه آزادی درصدد آسیب رساندن به بنیان خانواده‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه در دوران پیامبر اکرم (ص) فریب خوردگان با عفو برخورد می‌شدند، گفت: پیامبر از گروه‌ها و تشکیلاتی که با هزینه‌های هنگفت در تلاش برای آسیب رساندن به مردم، دین و اسلام بودند، چشم پوشی نمی‌کرد و قاطعانه برخورد داشت.

امام جمعه همدان افزود: امروزه ملت و دولت در مقابل دشمنی که برنامه براندازی و از بین بردن اسلام دارد، تحریم‌ها را هر لحظه تشدید می‌کند، می‌کوشد غیرت، ناموس و بنیان خانواده را از بین ببرد و آموزه‌های الهی را به سخره می‌گیرد، باید قاطع ایستادگی و برخورد کند.

وی در ادامه با اشاره به برخی مطالب مطرح شده پیرامون فاسد شدن نهاده‌های دامی در استان همدان گفت: این ۶ هزار تن نهاده دامی فاسد نشده و از بین نرفته است.

شعبانی افزود: این نهاده‌های دامی نیاز به معدوم شدن ندارند بلکه دچار یکسری آلودگی و فساد شده که با فرآوری‌های لازم قابل برگشت به چرخه مصرف است و البته تاکید داریم هرگونه آلودگی رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار