خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: برکات فراوانی در دفاع مقدس شامل حال انقلاب و نظام اسلامی ما شد و امام خمینی (ره) صراحتا فرمودند "ما در جنگ دوست و دشمن را شناختیم و هیمنه پوشالی غرب را در هم شکستیم
کد خبر: ۹۵۴۰۷۱۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

ما در جنگ هیمنه غرب را شکستیم/رزمندگان ما درجنگ ایثارگرانه مجاهدت کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم رژه روز 31 شهریور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت ایام سالگرد دفاع مقدس یادآواری ایثار و رشادت جوانانی است که با دست خالی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) در برابر دنیا ایستادند.

وی افزود: در ابتدای جنگ همه چیز به نفع ارتش بعث عراق بود تا جایی که صدام صراحتا مقابل دوربین ها اعلام کرد که یک هفته بعد از شروع جنگ در تهران خواهد بود.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: با گذر زمان و تبدیل جنگ به دفاعی مقدس ورق جنگ به نفع ایران اسلامی برگشت و حماسه آفرینی رزمندگان در عملیات هایی نظیر والفجر ۸ و کربلای ۵ در تاریخ ماندگار شد و همین رزمندگان گلستانی در عملیات والفجر ۸ در لشکر غرورآفرین ۲۵ کربلا ایثارگرانه در راه خدا مجاهدت کردند.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: برکات فراوانی در دفاع مقدس شامل حال انقلاب و نظام اسلامی ما شد و امام خمینی (ره) صراحتا فرمودند "ما در جنگ دوست و دشمن را شناختیم و هیمنه پوشالی غرب را در هم شکستیم".

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار